Posted by: Paweł Nytra | 20 January 2013

LEGO 3177 Small Car


Zestaw ten chodził za mną od dawna. Co chwila pojawiał się na różnych blogach, flickr, gdzie zbierał raczej pozytywne opinie. I często widywałem go w sklepach, chociaż ponad 20 zł za taki mały zestawik, to było zwyczajnie za dużo. Na szczęście w końcu trafiłem na przecenę i kupiłem go za pół ceny.

LEGO 3177 Small Car, to – jak mówi sama nazwa – mały samochód.🙂 Opakowanie i zawartość wygląda standardowo – instrukcja, zapakowane w woreczek klocki i podwozie luzem.

DSC09113

DSC09115

I dwa zapasowe klocki.

DSC09118

Samochodzik prezentuje się dobrze, chociaż szkoda, że nie udało się upchnąć fotela dla kierowcy.

DSC09119

DSC09120

Ciężko jest oprzeć się wrażeniu, że wozik wzorowany jest na Smarcie.

Minifig zdaje się mówić “Ciasno, ale własno”.😉

DSC09123

Znajdzie się nawet trochę miejsca na bagaż. Chociaż co najwyżej na bagaż podręczny.

DSC09124

Minifig jest ładny, choć szału nie robi. Za to walizka jest bardzo fajnym dodatkiem. I da się ją nawet otworzyć.

DSC09125

“Gdzie są moje 3 Cytryny?!”😉


Responses

  1. można wiedzieć gdzie trafiłeś na przecenę ?

    • Bodajże w TESCO, ale to już było dawno. Mam opóźnienie z wpisami niestety, właśnie je nadrabiam. W każdym razie w TESCO, w alejce z przecenami często się coś trafia, choć zwykle są to klony.

  2. Recenzja świetna. Najlepsze ostatnie zdjęcie😉

  3. Ooo ja też mam ten zestaw, ten ludzik niezmiennie kojarzy mi się z facetem który dopiero wyszedł z rentgena😀 kiedyś o nim pisałam: http://fleurdolls.wordpress.com/2011/01/31/legoooooo/
    Ania napisała w komentarzach że to wielkomiejski yuppie chwalący się gablotą🙂

  4. Czy pojawią się jakieś nowe wpisy?

    • W najbliższej przyszłości raczej nie, ale może za jakiś czas wrócę do pisania bloga.

  5. Grzebiąc po sieci natrafiłem na Twojego bloga. Wrócisz do pisania? Jest co poczytać🙂 Jak stary fan Lego, pozdrawiam i zapraszam na mój, głównie o starociach klockowych.

    • Hej, planuję coś tu jeszcze zamieszczać, ale nie mam na pewno mocy, by kontynuować blog w tej formie. Będą to raczej fotoblogowe scenki, może gify z legoludkami. Zostawiłem sobie właśnie minifigi i część akcesoriów, a resztę sprzedałem/sprzedaję.😉


Leave a Reply

Categories

