Posted by: Paweł Nytra | 24 July 2011

LEGO 4107 CREATOR & LEGO 5612 CITY Police Officer


Wreszcie znalazłem wolną chwilę i chęci, żeby napisać coś nowego. Nie pisałem już długo, bo dużo czasu zajmuje mi praca i trochę też przez lenistwo. Dzisiejszy wpis jest mocno zaległy, bo czekał na swoją kolej wśród innych, a potem na mnie dobry miesiąc. Ale do rzeczy.

At last I found some free time and vein to write something new. Because of work and my laziness there was no new posts on my blog for a long time. Today’s post is a lot overdue, because it has waited whole month in queue among other ones. But let’s back to the main topic.

Jakiś czas temu odkryliśmy z Anią komis dziecięcy w naszej okolicy. Nie sądziliśmy jednak, że mogą się tam znajdować jakieś interesujące lalki, czy klocki. Jednak gdy w końcu zdecydowaliśmy się odwiedzić to miejsce, okazało się, że myliliśmy się i to bardzo. Ania dorwała tam dwie My Scene, które opisała już na swoim blogu, a ja duże pudło oryginalnych LEGO za niezłą cenę 50 zł.

Some time ago commission shop for kids was found in my surroundings by Ania and me. We didn’t think, that there could be some interesting dolls or blocks. But finally it turned out, that we were very, very wrong. Ania found two My Scenes there (she described them on her blog), and I have found big box of original LEGO for nice price of 50 zł – 12.5 Euro.

Z początku nie spodziewałem się, że klocki w środku mają jakikolwiek związek z tym pudłem. Jednak, gdy sprawdziłem zawartość, stwierdziłem, że to jak najbardziej zestaw LEGO 4107 CREATOR.

At first glance, I didn’t expect that blocks inside are related to the box. But, after checking out all content I found out, that it is really LEGO 4107 CREATOR set.

To jednak nie wszystko – okazało się, że w pudle jest coś jeszcze. Po pierwsze był tam w 100% kompletny zestaw LEGO 5612 CITY Police Officer, z instrukcją, chociaż bez pudełka.

That’s not everything – it turned out, that there is something more inside. Firstly, there was 100% complete LEGO 5612 CITY Police Officer set with instructions but without box.

Po drugie – półtorej figurki. Jedna, biała została magikiem, a druga, czerwona posłużyła jako części do stworzenia kompletnej figurki.

Secondly – one and half of minifig. White one is now magician and red one was used as parts to create complete minifig.

Po trzecie i ostatnie – kilka przydatnych klocków (krzaczek, liana, monety i drabina) oraz naklejki. No i szybka od COBI.

Thirdly and finally – some useful blocks (bush, liana, coins and ladder) and stickers. And glass from COBI.

Jestem bardzo zadowolony z zakupu – ponad dwa, kompletne zestawy za 50 zł, to niezła okazja. Chociaż sprawiło mi to trochę kłopotu – przez przypływ nowych klocków musiałem przeorganizować swoją kolekcję. Ale to już te przyjemne kłopoty.😉

I’m very satisfied with this buy – over two, complete sets for 50 zł is a nice occasion. Although it made some problems for me – because of tons of new blocks I was forced to reorganize my collection. But these  problems are nice.😉


Responses

  1. Wreszcie jakiś wpis! Długo znowu kazałeś czekać. Czasami trafi się jakaś okazja i aż żal jest z niej nie skorzystać. Czekam już co ciekawego wymyślisz z tych klocuszków.

  2. Przyjemne kłopoty to jest to!😀 Oby wszystkie były takie!
    No nie powiem, że nie zazdroszczę, oraz zastanawiam się kto taki fajny zestaw sprzedał! I jak dobrze, że trafił w Twoje ręce!
    To do roboty! Czekam na rezultaty😉

    • Już parę rzeczy stworzyłem, czekają na zdjęcia i wpisy😉


Leave a Reply

Categories

