Posted by: Paweł Nytra | 25 May 2011

LEGO 8402 CITY Sports Car


LEGO 8402 CITY Sports Car to zestaw przedstawiający czerwony kabriolet. Od dłuższego czasu ciekawił mnie on i miałem w zamiarach jego zakup. Tak więc bardzo się ucieszyłem, gdy podczas zakupów w hipermarkecie odwiedziłem dział z zabawkami, ponieważ zestaw ten był sprzedawany po bardzo obniżonej cenie – zaledwie piętnastu złotych (czyli dwa do trzech razy taniej). Nie ma jednak róży bez kolców i musiał być powód dla takiej obniżki, choć dla mnie mało istotny. W tym wypadku były to pogniecione nieco pudełka, do których i tak nie przywiązuję szczególnej wagi.

LEGO 8402 CITY Sports Car is a red roadster car. I wanted to buy it since a long time. So when I saw it (during shopping in hypermarket) sold at low price – twice or three times cheaper than normally. Price was so much low, because boxes were slightly creased. Although it’s not very important to me.

Przód pudełka / Front of the box

Tył pudełka 1/2 / Back of the box 1/2

Tył pudełka 2/2 / Back of the box 2/2

Zawartość opakowania to dwa woreczki klocków (jeden na duże, drugi na małe), drzewko, podwozie i tradycyjnie już – ładna instrukcja w książeczce.

The box content includes two bags of blocks (first for big, second for small ones), tree, chassis block and nice instructions in booklet.

Zawartość / Content

Zawartość z bliska / Close shot of the content

Jak zawsze zestaw zawierał zapasowe klocki. / As always set contained spare parts.

Zapasowe klocki / Spare parts

Samochód jest bardzo ładny i zawiera wiele ciekawych, fajnie wyglądających klocków, np. nadkola czy maska. Szkoda jednak, że nie ma klocków-drzwi, które bardzo lubię. W interesujący sposób został wbudowany w kabinę fotel kierowcy.

Car is very pretty and contains a lot of interesting, cool-looking blocks (wheel arches or hood for example). There is no door-blocks, which I like very much. It’s a pity. I like the way of building in the drivers chair into the cabin.

Zbudowany zestaw / Finished set

Ujęcie od przodu / Front shot

Oprócz samochodu w zestawie znajduje się także budka telefoniczna. / In addition to the car there is a public phone.

Przydrożna budka telefoniczna / Roadside public phone

Podsumowanie / Summary:

Plusy / Pros:

+ Ciekawy wygląd / Interesting outlook

+ Fajne klocki / Cool blocks

+ Projekt / Project

+ Drzewo i budka jako miły dodatek / Tree and public phone as a nice  spice

Minusy / Cons:

– Brak poważniejszych / No major ones

Do zobaczenia! / Bye!


Responses

  1. Mam ten samochodzik, ale co w nim najbardziej uwielbiam, to oczywiście chłopek, który ma świetną fryzurkę i ładne ubranko:) Ale ja zawsze zwracam największą uwagę na figurki:)

    • Mnie tak figurka nie ucieszyła, bo mam już chłopka z taką fryzurą, jednak jest fajna.😉

  2. Ale super zestawik! Szkoda, że u mnie w sklepach nie ma takiego. Właśnie wróciłam z Legolandu w Winsorze i wyobraź sobie, że w sklepie było absolutne mnóstwo wielkich zestawów kosztujących fortunę, a takich małych jak na lekarstwo! Bardzo chciałam zrobic kilka takich mniejszych zakupów, ale zawiodłam się. Oczywiście nie wyszłam stamtąd z pustymi rękami, ale o tym za tydzień😉
    A drzewa Lego uwielbiam od zawsze!😀 bardzo podoba mi się ten samochód i legoludzik pod krawatem. Wiesz, w ogóle moje ulubione budownictwo klockowe to samochody i domki.

    • Oj ale mi robisz ochotę na wizytę w Legolandzie, jednak na razie to poza moim zasięgiem (chyba).
      Ja najbardziej lubię budować wszelkie wehikuły – od samochodów, przez łodzie i samoloty, na kosmocosiach kończąc.
      Nie mogę się doczekać wpisu o zakupach w Legolandzie!🙂
      Mam nadzieję, że masz jakieś fotki stamtąd i się nimi podzielisz.😉

  3. Fotek w Legolandzie zrobiłam dosyć dużo, ale nie w sklepie, było tak pełno ludzi, że ledwo dało się poruszać! W ogóle klocki nie są tam tańsze, a moim zdaniem powinny być! Ogólnie Legoland jest dla dzieci, przez cały dzień widziałam tam tylko 4 bezdzietne pary, reszta wszystko z dzieciakami. Napiszę rzetelnie😀

    • Trzymam za słowo!😉


Leave a Reply

Categories

