Posted by: Paweł Nytra | 9 May 2011

Witaj Świecie! / Hello World!


Dzisiaj ważny dzień dla tego bloga. W związku z małą ilością podobnych blogów w Polsce, postanowiłem pójść o krok dalej. Z pomocą Ani przetłumaczyłem główne części bloga na język angielski i od dziś każdy wpis będę pisał w dwóch językach – polskim oraz angielskim. Dawne wpisy pozostają tylko po polsku.

Today is a big day for this blog. Because of small number of similar blogs in Poland I decided to make one step further. With help of Ania, my girlfriend (her blog: Doll Second Hand) I translated main parts of blog to english and since now I will write every post in two languages – polish and english. Old posts will remain in polish language only.

W związku z tym, że teraz będę pisał także po angielsku, a także z myślą o nowych polskich czytelnikach, którzy być może teraz do mnie trafią, chciałbym się przedstawić po raz drugi – tym razem w dwóch językach.

In view of the fact that now I will write also in english language, and for new polish readers, which maybe now will get here I woud like to introduce myself again – this time in two languages.

Mam na imię Paweł, mam 22 lata, a mieszkam we Wrocławiu, spod którego pochodzę. LEGO było moją ulubioną zabawką w dzieciństwie, choć nie miałem tych klocków wiele. Rodziców było stać tylko na mniejsze zestawy, a większość klocków miałem od kuzynów. Gdy nieco podrosłem oddałem całą swoją kolekcję LEGO bratankom, czego do dziś żałuję. Niecałe pół roku temu powróciłem do tego hobby, kupując kilka zestawów Ligao – podróbki LEGO. Od tamtego czasu przetestowałem prawie dwadzieścia zestawów różnych marek i ustaliłem nowe cele. Pierwszy to przetestować możliwie dużo klonów LEGO i opisać je, żeby ktoś, kto myśli o ich kupnie, lub szuka taniej alternatywy dla oryginału, mógł to przeczytać i zadecydować co kupić. Drugim moim celem jest uzbieranie zestawów, które pamiętam z dzieciństwa. Na blogu pojawiają się także moje MOCe (My Own Creation) oraz ciekawostki. Planuję także pisać recenzje gier komputerowych LEGO.

My name is Paweł, I’m 22 and I live in Wrocław in Poland. LEGO bricks was my favourite toy in childhood, but I had no a lot of them. My parents could afford only little sets, and majority of my bricks I got from my cousins. When I grew up I gave my whole LEGO collection to my nephews, and I still regret that. Less than half year ago I returned to this hobby by buying few Ligao – clone of LEGO – sets. Since then I tested almost 20 sets of various brands and find new goals. First goal is to test as much LEGO clones as possible and describe them for someone who would like to buy them or somone who is searching for cheap substitute of LEGO. Second goal is to collect all sets, which I remember from my childhood. On this blog I show my MOC (My Own Creation) and curiosities also. In my plans I have writing reviews of LEGO PC games.

Mam nadzieję, że podoba się Wam mój blog lub że Was zaciekawił, bądź też Wam pomógł. Jeśli tak, to dziękuję za przeczytanie i chciałbym zaprosić do czytania moich nowych wpisów, które (mam nadzieję ;-)) już wkrótce się pojawią. Pozdrawiam!

I hope that you liked my blog or it has helped you in some way. If yes, thank you for reading and I would like to invite you to read my new entries, which (I hope so ;-)) will appear soon. Greetings!


Responses

  1. Paweł, gratuluję pisania w obu językach, to bardzo ambitne i wcale niełatwe, ale jakie wspaniałe dla bloga! Myślę, że teraz liczba czytelników będzie rosła. Mam w ogóle w planach nowy wpis o Lego za tydzień, więc chciałabym podać link do Twojego bloga w tym temacie, co Ty na to?
    Ani należą się jakieś lalki za jej pomoc, co nie?😉

    • Jeśli byłabyś tak miła i podała linka, to byłbym bardzo wdzięczny i szczęśliwy, bo ciężko się przebić z blogiem o LEGO, nie ma takiej atmosfery, jaką zaobserwowałem na lalkowych blogach.
      Czekam na ten wpis z niecierpliwością!😉
      Ani należy się niejedna lalka, nie wiem jak się jej odwdzięczę, bo bez niej nigdy bym się sam za to nie zabrał.😉


Leave a Reply

Categories

