[MOC] Pomoc drogowa

Dawno nic nowego nie budowałem, a tymczasem klocków przybyło. W związku z tym postanowiłem spróbować ze zbudowaniem czegoś, czego wcześniej zbudować nie mogłem. Tak powstał samochód pomocy drogowej. Pojazd ma wciągarkę z podnośnikiem o ruchomym ramieniu. Na otwieranym dachu znajdują się syrena i światła alarmowe. Po bokach szoferki umieściłem lusterka. 🙂 Zapraszam do oglądania zdjęć:

Pojazd w akcji.
A tutaj z bliska. Dach jest otwierany, jednak zapomnałem zrobić mu zdjęcia.
Ramię wciągarki jest ruchome - można je podnosić do kątu prostego.
A także opuszczać.
Po bokach znajdują się pokrętła wciągarki linowej.
Mini samochodzik na holu.

Przy okazji chciałbym zaprosić do sprawdzenia dwóch nowych stron na moim blogu. Pierwsza to lista z ocenami marek klocków, które już testowałem. Strona będzie aktualizowana w miarę kupowania nowych zestawów. Na drugiej stronie umieściłem listę zestawów, które chciałbym kiedyś zdobyć. Linki do obu stron znajdują się pod banerem. Miłego oglądania! 😉

2 Comments Add yours

  1. aleksja says:

    Muszę powiedzieć, że teraz się troszkę gubię na tej Twojej “angielskiej” stronie:)
    Wielki plus za ten pojazd:)

    1. Paweł says:

      Jeśli tylko masz jakieś uwagi, sugestie itp. to napisz – jestem otwarty na wszelkie porady i słowa krytyki. 🙂

      A pojazd trochę mi taki koślawy wyszedł. No, od biedy można go uznać za oldschoolowy 😉

Leave a comment