Posted by: Paweł Nytra | 26 April 2011

[Recenzja] SLUBAN M38-B0118 “Land Forces Super Power Anti-Tank Cannon”


Jakiś czas temu opisywałem działo od Ligao. Dzisiaj wracam do tego tematu z podobnym zestawem od firmy SLUBAN. Pełna jego nazwa to “Land Forces Super Power Anti-Tank Cannon” – typowa, długa, pełna “fajnych” słów nazwa chińskiej podróbki LEGO. To, wraz z ceną (3zł), wskazywałoby, że mamy do czynienia z kolejną “BELĄ”. Jest jednak inaczej.

Pudełko.

Po wyjęciu zawartości opakowania, okazuje się, że klocki wyglądają identycznie, jak na ilustracji. Nawet ludek (co dotąd rzadko mi się zdarzało przy podróbkach) ma identyczne kolory, twarz, akcesoria itp. Szczególnie spodobał mi się hełm. Instrukcja graficznie przypomina te z LEGO, lecz jest tylko karteczką, a nie książeczką, chociaż, przy tak małym zestawie, instrukcja jest moim zdaniem w zasadzie zbędna.

Zawartość opakowania.

Przy budowaniu kolejna miła niespodzianka: okazuje się, że klocki są dopasowane i łączą się ze sobą świetnie, zupełnie jak, chwalony przeze mnie BEST-LOCK, czy nawet COBI.

A oto i "działo"🙂

Śmieszne są “światełka” – ich obwódki przypominają płatki kwiatków. Nie uważam jednak tego za wadę. Jedyne zastrzeżenie mam do opon, które nie są gumowe, tylko plastikowe.

Zdjęcie z tyłu.

Podsumowanie:

Plusy:

+ Dopasowanie i łączenie klocków

+ Wygląd

+ Cena

Minusy:

– Opony


Responses

  1. Fajne te lampki, jak kwiatuszki:)

    • Kurczę, ten wordpress ma taki durny program, który wrzucił mi Twój komentarz do spamu i nawet przez to go nie zauważyłem…:-/

      Lampki faktycznie fajne, choć do działa trochę niezbyt pasują, ale na pewno się przydadzą😉 Tym bardziej, że (o czym oczywiście zapomniałem napisać) kilka klocków miało zapasowe duplikaty.🙂

      Tak się zastanawiam – czy LEGO miało takie klocki-kwiatuszki, jak te? Nie przypominam sobie takich…

  2. Jako lampki to nie ma takich Lego, jedynie takie kwiatuszki jak do ogrodu np:)

  3. […] [Recenzja] SLUBAN M38-B0118 “Land Forces Super Power Anti-Tank Cannon” […]


Leave a Reply

Categories

