Posted by: Paweł Nytra | 17 April 2011

[MOC] Helikopter wojskowy


Dzisiaj mniej ciekawie, niż ostatnio, bo mam do pokazania jedynie wojskowy helikopter mojego autorstwa. Helikopter nie do końca wyszedł mi tak, jak chciałem, do tego zdjęcia są słabej jakości, za co przepraszam. Zapraszam do oglądania fotek.😉

Śmigłowiec od przodu.

A tu szykuje się do startu.

Uzbrojenie i kokpit.

Między płozami znajduje się ruchome działko z relfektorami.

Ogon wieńczy podwójne śmigło.

Dowódca ma radio i jest uzbrojony w MP5.

A drugi żołnież ma karabin M16, albo M4 - ciężko tę miniaturkę rozpoznać.😉


Responses

  1. podoba mi się:) A to zdjęcie z kręcącym się śmigłem super:)

    • Dzięki🙂 Co do tego zdjęcia, to ten jeden raz mój aparat był mi przychylny, bo rozmazuje minimalne ruchy i wystarczyło, by śmigło kręciło się całkiem wolno.😀


Leave a Reply

Categories

