Posted by: Paweł Nytra | 20 March 2011

[MOC] Zasadzka w dżungli


…już dziś wieczorem, na antenie naszej stacji radiowej. A teraz przenieśmy się do naszego reportera, który  teraz, w Wietnamie, wraz z drużyną dzielnych żołnierzy, przemierza niebezpieczną, pełną groźnych oddziałów wroga i pułapek dżunglę. Sam, oddaję Ci głos.

Pewni siebie i dzielni żołnierze U.S. Army.

Dziękuję, George. Witam państwa z transmisji na żywo z patrolu po wietnamskiej dżungli. Jestem tutaj z amerykańskimi żołnierzami. Od kilku dni bez przerwy padał deszcz, co utrudniało nam patrol, jednak niedawno pogoda zaczęła się poprawiać. Żołnierze są doskonale wyszkoleni i przekonani, że nie grozi nam niebezpieczeństwo.

A jednak coś wisi w powietrzu...

Ja osobiście przeszedłem błyskawiczne szkolenie, zanim pozwolono mi wyruszyć z jednym z patroli. Póki co, patrolujemy najbliższy naszej bazie obszar, więc jest tu dosyć bezpiecznie – Wietkong nie odważy się zapuścić tak blisko.

Czy aby na pewno?

Humory w drużynie dopisują i wszyscy twierdzą, że z łatwością wygramy tę wojnę. Chłopcy nie mogą się doczekać, aż ukończymy mobilizację sił i dokonamy ataku na bazę wroga. Podobno plan jest bardzo dobry i głęboko przemyślany, a wywiad twierdzi, że wróg nawet nie wie, że tu jesteśmy – nie będą wiedzieli, kto i skąd ich załatwił.

Ktoś na pewno nie będzie tego wiedział...

Musimy ruszać dalej, George, więc oddaję Ci głos. Z ogarniętego wojną Wietnamu mówił dla Państwa… [Szum]

Sam, słyszysz mnie? Sam…


Responses

  1. Jak zwykle coś wymyśliłeś:) Bardzo mi się historyjka spodobała:) Więc proszę o więcej takich:) A co rzuciło mi się w oczy na ostatnim zdjęciu: wiertarka:):):)

    • Dziękuję🙂 Tak się zastanawiałem, czy ktoś zauważy, że to wiertarka… Zabrakło mi pistoletów i użyłem jej jako substytutu. No cóż – przejrzałaś mnie.😉


Leave a Reply

Categories

