Posted by: Paweł Nytra | 20 March 2011

[MOC] Tir z przyczepą – podejście drugie.


Już raz na tym blogu pokazywałem zbudowaną przeze mnie ciężarówkę z przyczepą. Dzisiaj wracam do tego tematu z (moim zdaniem) lepszą konstrukcją. Lepszą, bo dzisiejszy pojazd jest bardziej “gładki” i ma lepsze proporcje. Szczegółowy opis poszczególnych fragmentów znajduje się w podpisach do zdjęć. Przepraszam za kolory na zdjęciach, jednak moim aparatem nie dało się tego lepiej zrobić…

Tak wygląda całość - ciągnik z przypiętą przyczepą.

Ciągnik od przodu. Z przodu umieściłem typowy dla takich pojazdów duży grill. Są lusterka, "trąby" od klaksonu i kominy.

Tył jest mniejszy, niż poprzednio i wygląda podobniej do tego z prawdziwych ciężarówek.

Przyczepa od przodu. Służy ona do przewożenia drewna.

Od boku dobrze widać podporę (żeby przyczepa dobrze stała, gdy jest odczepiona od ciągnika) i łańcuchy mocujące.

Z tyłu znajdują się trzy osie kół.


Responses

  1. Ciągle muszę Tobie gratulować:) Co wpis to nowy pomysł i za każdym razem doskonalsza budowla:) Oj że ja tylu pomysłów nie mam.

    • Dzięki, cieszę się, że Ci się podoba.🙂 Ja mam dużo pomysłów, ale troszkę mało czasu ostatnio.😉

  2. Halo gdzie się podziewasz?:):):)

    • Mało czasu mam ostatnio. I na budowanie, i na blogowanie.😉 Ale postaram się cosik napisać.😉

  3. Czekam i czekam:) Zdecydowanie za długo nic się u Ciebie nie pojawiło:)

    • Proszę bardzo😛


Leave a Reply

Categories

