Posted by: Paweł Nytra | 26 February 2011

[MOC] Łazik


Na początek wyjaśnię, o co chodzi z tymi napisami w nawiasach przy nazwach wpisów. Żeby było bardziej przejrzyście, od dziś będę w takich nawiasach pisał, o czym jest wpis. N.p. [MOC] oznacza My Own Creation, czyli ogólnoświatowe określenie na samodzielnie zbudowaną rzecz z LEGO, a etykietą [Recenzja] będą oznaczone wpisy z ocenami kupnych zestawów.

Dziś do przedstawienia mam samochód-łazik, pojazd z którego jak dotąd jestem najbardziej zadowolony. Ma dużo ruchomych elementów i skrętne obie osie. Więcej o poszczególnych częściach piszę w etykietach zdjęć:

Tak wygląda mój pojazd w całości.

Przód pojazdu. Jak widać, obie osie kół są skrętne.

Klapę silnika można podnieść do góry.

Kierownicą można kręcić, drążek skrzyni biegów i wajcha hamulca ręcznego są również ruchome. Lusterka są regulowane.

Oparcie. W łaziku jest miejsce dla kierowcy i jednego pasażera.

Z tyłu znajduje się paka, a na niej zawiesiłem koło zapasowe.

Pod podwoziem umieściłem rurę układu wydechowego.

Drzwi nie zamontowałem umyślnie – tak się robi w takich pojazdach. Przepraszam za kurz na klockach – zdjęcia przeglądałem dopiero po rozmontowaniu pojazdu, więc nie mogłem zrobić nowych.😦

 


Responses

  1. Ja tam kurzu nie widzę:)
    Kolejny fajny pomysł, fajnie to wszystko dopasowałeś, a na dodatek tyle rzeczy poruszających się, godne podziwu:)

    • Dziękuję.🙂


Leave a Reply

Categories

