Posted by: Paweł Nytra | 20 February 2011

[Recenzja] BELA 9164 “Racers 2 Limitless Drive”


Dziś opiszę kolejny zestaw firmy BELA – 9164 “Racers 2 Limitless Drive”. Patrząc na pudełko, ktoś kto orientuje się w LEGO, od razu zauważy pewne podobieństwo…

Po pudełku od razu widać, na czym (delikatnie mówiąc) wzorowali się ludzie z BELI - na mniejszych zestawach Lego Racers oczywiście...

...wystarczy spojrzeć na opakowania oryginałów.

Z poprzednio opisywanym przeze mnie zestawem BELA było podobnie. Nie dość, że logo mają bardzo podobne do LEGO, to jeszcze podrabiają konkretne serie. Na szczęście nie “zgapiają” dokładnie tych samych zestawów (przynajmniej ja takich samych nie znalazłem). Zawartość zestawu ponownie mnie odrobinę rozczarowała. Co prawda nie było braków w klockach, jednak nie są one najlepiej wykonane (wizualnie – trzymają się siebie dobrze). Mam też zastrzeżenia, co do instrukcji – opis zbudowania alternatywnego pomysłu był niekompletny, zaczynał się od połowy. Gotowa ciężarówka natomiast wygląda całkiem nieźle.

Zawartość wyglądała pozornie dobrze. Pozornie, bo instrukcja alternatywnego do ciężarówki pojazdu była niekompletna.

Sam zestaw wygląda całkiem dobrze. Szczególnie spodobały mi się kółka. Te dziwne kolory to wina słabego aparatu.

Klocki nie są najlepiej wykonane - ślady po odlewach są bardzo widoczne.

Podsumowanie:

Plusy:

+ Wygląd ciężarówki.

+ Kółka.

Minusy:

– Pudełko i design naklejki na nim są zupełnie nieoryginalne.

– Niepełna instrukcja.

– Widać odlewy na klockach.


Responses

  1. Zobacz na zestaw nr 8664, Road Hero z roku 2005 Lego:)
    Napisz ki jeszcze tylko czy zestawik miał naklejki? Bo na instrukcji widać, że są jakieś paseczki:)

    • Były, jednak ja ich nie naklejam, bo wtedy klocków nie da się użyć do niektórych projektów.😉
      A co do tego zestawu oryginalnego, to wiedziałem po prostu, że musieli odgapić…😀 W zasadzie, to nawet obrazek z opakowania skopiowali…🙂

  2. Fajnie, że przynajmniej ten sam zestaw można mieć za tańsze pieniążki.
    Tak się właśnie zastanawiałam z tymi naklejkami:)

    • Niby tak, bo te osiem złotych, jakie dałem to nie jest dużo, jednak klocki BELI są słabej jakości, może łączą się dobrze, ale wyglądają brzydko. Kolory nie są idealne, a w niektórych miejscach zostały brzydkie pozostałości po odlewie.

  3. Cena odzwierciedla jakość.:/

    • Coś za coś, niestety.😉

  4. […] ktoś śledził moje dawne wpisy, to być może pamięta BELA 9164 “Racers 2 Limitless Drive”. Była to dość wredna podróbka LEGO Racers. Zestaw numer 6236 od PEIZHI podrabia ten sam zestaw […]


Leave a Reply

Categories

