Posted by: Paweł Nytra | 14 February 2011

[MOC] Krowa z LEGO + Instrukcja.


Zanim przedstawię tytułową krówkę, muszę napisać, że postanowiłem zmienić nieco formułę pokazywania moich projektów. Teraz będę się starał (starał, bo to trudne) dołączyć instrukcję do każdego z nich, a także będę umieszczał je w sklepie LEGO (nie, to nie reklama – nie mam z tego żadnych korzyści majątkowych :-D). To wszystko dzięki programowi LEGO Digital Designer, do ściągnięcia którego link jest na bocznym panelu mojego bloga. Proszę o uwagi co do instrukcji – co zmienić, poprawić, czy to w ogóle dobry pomysł. To tyle na ten temat, a teraz przedstawiam wspomnianą krowę.

Oto i krówka.

Krowa jak to krowa – ma ciało w łaty, różki, ogon, raciczki i… wymiona. 😛 Ania powiedziała, że byłaby słodka, gdyby nie te wymiona, no ale co to za krowa bez nich? 😀

Muuuuuuuuuuu.

Krowa może kręcić ogonem. Poza tym nie ma chyba niczego wartego opisania. Przejdę więc już do instrukcji, ale zanim to nastąpi, drobna uwaga – niektórych klocków w programie nie było i musiałem użyć substytutów. Różnice nie są jednak wielkie. Aha – u osób z wolniejszym Internetem obrazek może się chwilę ładować.

Instrukcja budowania krowy.

I na koniec link do strony, na której, jeśli chcecie, możecie kupić zestaw taki, jak ten w instrukcji:

http://shop.lego.com/Product/factory/product.aspx?p=LFH002&mid=c6ac96b6-3c03-4307-93a4-2c2c10fe5008


Responses

  1. Fajna ta krówka:) Bardzo przypomina żywą:) Fajne te wymiona, dodają jej kolorków:)

    • Cieszę się, że Ci się podoba. 🙂 A co sądzisz o instrukcji?

  2. Z jednej strony fajnie, bo jeśli ktoś chciałby zbudować coś takiego to wie jak. Tylko co jak Ty sam coś zbudujesz? Jak instrukcję zamieścisz? I wydaje mi się, że dużo miejsca teraz ta instrukcja zajmuje na blogu, czy wtedy gdy będziesz zamieszczał instrukcję, będziesz dawał wystarczająco dużo zdjęć danego zestawu?

    • Tę krowę ja sam zbudowałem, potem zrobiłem ją w tym programie i z jego pomocą zrobiłem instrukcję. 😉 A co wielkości, to faktycznie sporo zajmuje, w przyszłości będę dawał miniaturkę, po kliknięciu której pojawi się instrukcja. 😉


Leave a Reply

Categories

