Posted by: Paweł Nytra | 8 February 2011

Wyróżnienie Sunshine Award


Na wstępie dziękuję bardzo Aleksji za wyróżnienie mnie.

Ja niestety nie mogę wziąć w tej zabawie pełnego udziału, bo nie znam tylu blogów. Jednak uważam sam fakt, że mam kogoś w blogrollu, za coś podobnego do wyróżnienia w tej zabawie.

A szczególnie mogą się czuć wyróżnione trzy Panie – Aleksja i Fleurdolls, bo bez Was musiałbym czytać sam siebie i do siebie samego pisać, oraz oczywiście moja kochana Ania, bez której bym w ogóle tego teraz nie pisał.🙂

Mam nadzieję, że nikt nie poczuje się urażony, że nie wziąłem udziału w tej zabawie, jednak na prawdę nie widzę, jak miałbym to zrobić, nie znając dziesięciu innych blogów.😉

Pozostaje mi mieć nadzieję, że blogów o LEGO przybędzie w przyszłości.🙂


Responses

  1. Dziękuję ślicznie:)


Leave a Reply

Categories

