Posted by: Paweł Nytra | 26 January 2011

[MOC] Transporter opancerzony, Dragster i Robot.


Parę dni temu zbudowałem parę rzeczy i najwyższa pora podzielić się zdjęciami. Na pierwszy ogień idzie APC (Tranporter opancerzony):

Nie jest to czołg - nie ma działa, tylko karabin maszynowy, brakuje też gąsienic. Służy do transportu żołnierzy w bezpieczny sposób.

Zabudowane stanowisko z karabinem maszynowym dużego kalibru jest obrotowe.

Zbudowałem także dragstera. Tym, którzy nie znają tym pojazdów polecam zerknięcie na Wikipedię: http://pl.wikipedia.org/wiki/Dragster Do wpisu dołączam też zdjęcie dragstera podobnego do mojego.

Dragster - pojazd do ścigania się w popolarnych w USA wyścigach na ćwierć mili.

Z tyłu umieściłem tłumiki i zabezbieczenie przed wywrotką, montowane w tego typu pojazdach.

Jeszce jedno ujęcie - silnik znajduje się z tyłu.

Dla tych, którzy nigdy nie widzieli - zdjęcie prawdziwego dragstera.

I na koniec Robocik. Taki śmieszny, mały dziwoląg:

Robocik. Można mu zginać nogi...

...i ręce też.😀

I to tyle na dziś.😉


Responses

  1. Po raz kolejny podziwiam pomysłowość. Mi podoba się chyba najbardziej robocik, choć transporter też ciekawy jest.

    • Dzięki.🙂 W robociku faktycznie coś jest, aż szkoda mi go rozebrać.😀

      • U mnie raczej co raz zostanie zbudowane to już tak zostaje:)

        • Mnie nie stać na taki luksus – za mało mam klocków.😉 Chociaż przyznam, że teraz, gdy mogę zrobić czemuś zdjęcie, to jest mniejszy żal, żeby coś rozmontować, bo zostaje na zdjęciu, a nie tylko w pamięci.🙂

  2. Bardzo ciekawy blog i spore zbiory.

    • Dziękuję bardzo za wizytę i miłe słowa.🙂
      Myślę, że zbiory mam jeszcze dosyć skromne – zaledwie kilka zestawów, z czego tylko dwa oryginalne, reszta to podróbki.😉


Leave a Reply

Categories

