Posted by: Paweł Nytra | 24 January 2011

[Recenzja] LEGO Toy Story 7591 “Zurg”


Dzisiaj na porannych zakupach trafiła mi się nie lada okazja. I chociaż miałem już nie kupować w tym miesiącu klocków, to nie mogłem tego zestawu odpuścić. Robiąc standardowe zakupy – chleb, mleko, makaron, sos itp. – zajrzałem na dział z zabawkami. Było dość dużo przecen, wśród których dostrzegłem spore pudełko z logiem LEGO, leżące tak, że pierwsza moja myśl brzmiała “Eee, pewnie ktoś to tam odłożył, bo zrezygnował z zakupu”. Jednak ciekawość zwyciężyła. Na szczęście. Okazał się to zestaw LEGO Toy Story 7591 “Zurg” wydany na początku 2010 roku. Wziąłem go pod czytnik kodów i nie uwierzyłem – wybiło cenę 15 złotych. Dla pewności sprawdziłem jeszcze parę razy i wrzuciłem do wózka – takiej okazji nie można było zmarnować. Nawet kasjerka nie uwierzyła – sprawdziła kilka razy, przyjrzała się uważnie kodowi kreskowemu i spytała “Czy to tyle kosztuje?”.

Przód pudełka.

Gdy wróciłem do domu, sprawdziłem zestaw w Internecie. Okazuje się, że według sklepu LEGO w Europie zestaw jest niedostępny, a w USA kosztuje 20 dolarów, czyli 60 złotych. Tak więc interes świetny. Zestaw zawiera dużą (23cm) figurkę Zurga – głównego wroga Buzza Astrala, jednej z dwóch najważniejszych postaci z Toy Story, a także minifigurkę ufoludka z filmu.

Tył pudełka.

Po otwarciu zestawu okazało się, że oprócz instrukcji i klocków w zestawie jest coś jeszcze, zapakowane w tajemniczą, tekturową kopertę.

Zawartość pudełka.

W tekturkę była elegancko zapakowana peleryna Zurga. Jest wykonana z fajnego materiału.

Po rozpakowaniu koperty.

Wziąłem się za budowanie. W zestawie znalazło się mnóstwo ciekawych klocków – trochę standardowych i trochę typowych dla LEGO Technic, na przykład niezbyt widoczne na zdjęciach koła, których można użyć do budowy roweru, albo motocykla. Zurg prezentuje się bardzo fajnie i ma naprawdę strzelający pistolet. Wygląda dość podobnie do tego z filmu, jednak fani od razu spostrzegą różnice.

Sam Zurg w całej okazałości. Może tego nie widać, ale mierzy 23 cm wysokości.

Głowę, tułów, ramiona i dłonie można obracać i przekręcać, co daje czasem rozbrajające pozy, jak np. ta powyżej.😀

Głowa Zurga.

Pistolet jest jednym z ciekawszych elementów zestawu. W magazynku mieszczą się trzy pociski, które można naprawdę wystrzelić.

Pistolet Zurga - naprawdę strzela!

Podczas budowania odkryłem również bardzo miłą niespodziankę – kilka drobniejszych klocków ma zapasowe wymienniki.

Ufoludek: "Dodatkowe klocki - dozgonna wdzięczność!"

I na koniec animacja, pokazująca zestaw w akcji:

http://www.lego.com/toystory/en-us//Products/Construct-a-Zurg/7591.aspx

PODSUMOWANIE

Plusy:

+ Wielkość figurki

+ Ciekawe i różnorodne klocki

+ Pistolet

+ Ufoludek

+ W moim wypadku cena

+ Zapasowe klocki

Minusy:

– Nie stwierdzono


Responses

  1. Fanką Toy Story nie jestem ale fajnie tez zestaw wygląda. I mała figurka też nietypowa, takie najbardziej mi się podobają. Udany zakup. Ja to mam pecha, że u mnie takich sklepów nie ma.

    • Hipermarket dobra rzecz.😉


Leave a Reply

Categories

