Posted by: Paweł Nytra | 19 January 2011

[MOC] Robot-mech


Tym razem zbudowałem coś, co zawsze chciałem zbudować, jeszcze będąc dzieckiem, jednak nigdy nie miałem odpowiednich klocków. Jest to robot-mech w stylu tych z mangi, czy anime (japońskie komiksy i kreskówki), któremu można zginać i przekręcać niemal wszystko i którego można “przetransformować” w pojazd.

Tak się prezentuje mój robot w całości.
A to zdjęcie ukazuje jedną z póz, w jakich można mecha ustawić dzięki ruchomym elementom.
I zbliżenia – na głowę…
…na nogi…
… i na rękę robota.

Jak już pisałem, można go zmienić w pojazd, poprzez pozginanie ruchomych części w odpowiedni sposób. W tym wypadku pojazdem jest coś w rodzaju kosmicznego ścigacza/myśliwca.

Mech po “transformacji”.
I jeszcze jedno ujęcie – z bliska.

Responses

  1. Sam zbudowałeś, czy z instrukcji?:)

    • No sam przecież, jakbym robił kupiony zestaw, to bym podał nazwę, zdjęcie pudełka, ocenił itd.😉

  2. Więc po raz kolejny gratuluję kreatywności:)

    • Dzięki.🙂


Leave a Reply

Categories

