Posted by: Paweł Nytra | 10 January 2011

[MOC] Budujemy!


Jak już pisałem, rozmontowałem zestawy i wziąłem się za budowę swoich własnych rzeczy z klocków.

Pierwszym wytworem jest samochód sportowy, nie wzorowany na niczym – po prostu wymyślony.

Przód samochodu – gdyby ciężko było rozpoznać😀.
Tył samochodu; tu widać, jak nisko jest zawieszony.
Są też kierunowskazy na boku samochodu.
W kabinie kierowcy jest kierownica, drążek skrzyni biegów i deska rozdzielcza.
Kąt nachylenia spojlera można regulować.
Pokrywę silnika można podnieść do góry.

To tyle jeśli chodzi o ten samochodzik. Nie jestem z niego szczególnie zadowolony, bo wyszedł mi trochę koślawy.


Responses

  1. Ciekawy pomysł:)

    • Dzięki!🙂


Leave a Reply

Categories

